Friday 5 November 2010

Niemand binnen


wc-bril tegenover het meisje ging naar Xiao Qian en ging zitten. Xiao Qian voor van twee vreemd uitziende jonge man, glimlachte en zei: ". Broeder, Ik heb hier eerder geprobeerd""Meisje, laat staan gedurende de dag ligt, ah, heb je natuurlijk maar een persoon, waarom liegen en zeggen dat iedereen er?" Yao Lai Fu gezegd."Ze gingen naar het toilet." Xiao Qian zei."Haha, liggen geen krassen, we zojuist hebben naar buiten komen, die geen mensen hebben." Yao Lai Fu lachte.Niemand binnen, Xiao Qian meisje in de war, deze persoon is stem is zo vertrouwd, waar heb gezien? Xiao Yao Qian meisje keek wezenloos naar geluk."Om Fogo, geen plezier van Xiaoqian zuster maken." Nog niet geworden zijn eigen Jimmy Choo H&M persoon, sterke verdieners begon slecht Xiaoqian zus voelen."Om Fogo? U weet dat ik was Xiaoqian het?" Xiaoqian meisje keek sterke verdieners verward."Hij was een baas, ik ah investeringen in zijn bedrijf ben." Sterke Tsai toegelicht."Echt waar?" Xiaoqian meisje vroeg in de verrassing."Ja, ik ben niet een high-baas, mijn naam is Yao Lai-fu, hij is niet de investeringen in zijn bedrijf, hij noemde de hoge inkomens, we zijn allemaal Duitse stad mensen." Yao Lai Fu uitgelegd."Oh, je echt slecht ah." Xiao Qian Fu keek naar Yao, maar ook gekeken naar de hoge inkomens, oprecht willen Road."Xiaoqian meisje, je wilt eten?" De ober kwam, Yao Lai Fu gevraagd."Wat ik graag alles." Xiaoqian gelukkig kunnen zijn, vandaag ontsnapte Weiyuan Leisure Centre, zijn er twee zulke jonge broer, heeft ze muziek vol is, wordt ook verwacht om te eten?De eetkamer, Yao zegen te komen met een creditcard, en gaf Xiaoqian meisje."Om Fogo, waarom ik?" Xiaoqian gevraagd."Leisure Centre je schuldig, ik kan je helpen terug te winnen." Yao Lai Fu gezegd."Je draagt het met mij, zijn er tweehonderd duizend, is het gebruik van uw studiekosten." Sterke Tsai legde zachtjes."Hoe kan ik uw geld? Je hebt me gered, en ik nog steeds niet terug te keren?" Xiao Qian zei."Het is niet ons geld, je verdient het, je neemt het." Yao zegen voor de ogen, vol van liefde, een broer van de liefde van het jonge meisje, mensen kunnen niet weigeren."Om Fogo." Xiaoqian credit card met beide handen, liefdevolle om te kijken naar Yao Fu, ogen en weinig tranen."Ghost Story, dit moment hoeft u niet thuis bent, studeren hard en sterk ga thuis zal ik zorg voor Aberdeen te nemen, en je zal het goed doen." Spreken van de hoge verdieners, de Yao to Fujia zware toon, blijkbaar om Xiaoqian weten."Sterke Tsai broer, dank je." Slim bent, Xiao Qian Hoe kan niemand de reden voor dit weet? Yao naar de woorden van zegen is vanzelfsprekend, aangezien grootverdieners zal altijd helpen haar moeder."Xiaoqian zuster, u gerust, ik zal goed voor ze." Haastig antwoordde sterke verdieners.... ... is Middags klasse, Xiao Qian weer naar school, gestart met een nieuwe studie.Vier punten, Yao terug naar Fort Worth Sterke Duitse stad Aberdeen. Ze zijn niet gekomen in de anti- gokken gokken club fu deur toen ik hoorde een vrouw schreeuwen binnen. Yao zegen te horen dat de kreten van de harten van een strak, wat is e

No comments:

Post a Comment