Friday 5 November 2010

Anders zou hij niet worden als dit


r gebeurd? Hij al snel stapte de kamer, drie-stappen in twee stappen, tot meer dan een drie-jarige vrouw te zien was geknield op de grond, en het vet aap, Aberdeen, Aberdeen, staande in de voorkant van de handen en voeten onberispelijk."Wat?" Yao gevraagd om Fu Monkey.Monkey joelen joelen mond, ogen gefixeerd op de zijkant van de zittende man. Op dit moment, naar Fu Yao werd opgemerkt dat de ontlasting ook een man zat.De man, gebouwd in de dertig, van het medium, de ogen dof, zijn mond mompelend. "Ik ben zwart, terug toen ik een geest was, zelfs de pier zijn stralen negen schat."Yao zegen voor de redenen weten, negeerde de man en liep rond de vrouw, zacht vroeg: "Zuster, hoe is het?""Ik smeek u, smeek u om Jimmy Choo Pumps mijn man te redden." De vrouw hield aan zijn hoofd kloppen."Doe niet langzaam zorgen, zullen we je man te redden." Yao zegen om voorzichtig het comfort van de grote zus.,Hij, hij gokker bezat, niet opgeslagen. "Zuster gezegd, en" wah-wah "barstte in tranen uit.Yao Fu Jimmy Choo H&M houdt haar te spelen, haar op de bank zitten laat, zittend naast zijn door zachtjes te deppen haar, zeggende: "Zuster, maak je geen zorgen, zullen wij u helpen om hem te redden goede."Zuster riep voor een tijdje, snikte: "Hij is zeker gokker met het lichaam, of anders hoe kan het worden als dit?""Waar is de gokker het? Gambler is het volk, ah, hoe konden mensen haar bezit?" Yao Lai Fu gezegd."Dat is terug als de geest bezeten." Zuster overtuigde haar man te worden, heeft zeker een relatie met de geesten."De wereld is niet een spook, wees niet bang." Yao Lai Fu gezegd."Er moet er zijn, anders zou hij niet worden als dit." Sister is overtuigd van spoken en geesten.Het hart om hart-en vaatziekten te behandelen, omdat je gelooft in spoken, dan heb ik Zhuangshennonggui voor jou. Hoe Zhuangshennonggui het? Yao zegen aan het denken over dit probleem."Oh, daar." Yao om voort te testen voor een tijdje, plotseling lachte. Hij draaide zijn hoofd en oren in de zuster zei zachtjes: "Zuster, spoken niet bang te zijn, zal ik een spook te nemen.""Je zult een spook te vangen?" Zuster ondervraagd."Ik zal spreuk, niet geloven, ik kon laten zien." Yao Lai Fu gezegd.Hoor de magie te veranderen, grote zus stopte met huilen, haar ogen te kijken naar Yao Lai Fu Leng Leng. 

No comments:

Post a Comment